Ajattelinpa ihan hetken täällä jakaa ajatuksiani. =)

  Olen ihan ihmeissäni, että olen ollut jo näinkin "pitkään" pisteillä, tämä on siis minulle pitkä aika, kun yleensä laihdutus tässä viimeisillä kerroilla on tyssännyt siihen pariin viikkoon. Eli olen kyllä tässä asiassa itsestäni ylpeä ja tyytyväinen. Ensimmäinen tavoite pamahti hienosti rikki , vaikka nuo plussat tuolla meinasivat hieman "kiusata" menoa.  Seuraava tavoite voisi olla että kuukauden päästä eli  28.8.07 paino olisi 85kg.  Pikkuisen hirvittää onnistuuko tuo, mutta katsotaan ja yritän parhaani.

  Sen olen huomannut , että todella pitää muistaa tuo veden juominen, muuten  turvotukset kerääntyy hirmu helposti ja pitää olla ekstra tarkka ettei laita mitään pikkasenkaan liian suolaista suuhunsa, turvotus on taattu, ellei sitten juo ja juo sitä wateria.Ja oiva apu on myös nuo mansikat, jos on vetänyt jotain todella turvottavaa ja suolaista niin eiku vettä naamaan ja mansikoita, se auttaa jo paljon asiaan.Mansikat siis poistavat nestettä, minä kun en välitä tuosta ananaksesta  (paitsi pitsassa .....=D ) .

  Kiitän jälleen kommenteista ja kannustuksesta , ne piristävät todella tätä "projektia" ja mieltä, hienoa huomata , että tätä todella joku lukee ja upeatahan olisi jos tämä jollekkin kenties antaisi potkua omaan "projektiinsa" , sehän olisi hieno juttu ! Kaksi kärpästä yhellä iskulla, ellei sitten jopa useampikin.

  Ja sitten siihen , ettei tämä aika todellakaan ole ollut helppoa, välillä mieliteot ovat olleet todella kovat ja silloin tällöin olen kyllä repsahtanut, mutta en siinä määrin mitä ennen, siinä on ollut jonkinlainen "näyttämisen" halu, kun herkkuja tehnyt mieli, että "ei otan muutaman että ei paino nousisi,  tänne on hienoa tulla sitten laittamaan kun paino on tippunut".

  Tämä blogi on itselleni sellainen tsemppari, ja kun tietää, että tätä lukee joku, niin se kannustaa enemmän.Joskus on käynyt mielessä , että äh, en jaksa kirjoitella..mutta tiedän että sitten tämä touhu loppuisi, ja olen myös miettinyt että kirjoittaisin vaan viikon välein painon, mutta siinä olisi myös se "vaara" että niitä herkkupäiviä tulisi viikossa sitten liikaa  , ajattelisin, että kyllä voin nyt syödä tämän ja tämän, että huomena sitten tsemppaan, punnituspäivään on vielä monta päivää...juu, noin siinä on ennenkin käynyt, ei hyvä. Eli pysyn tässä , ei haittaa jos päivä pari jää välistä, mutta tämä on ollut hyvä näin , ainakin tähän mennessä ja ihan mukavasti painoa ja senttejä on lähtenyt pois.

  Eipä tässä muuta sitten ,. kuin että oikein hyvää viikonloppua kaikille ja tsemppiä kaikille omissa taisteluissaan painon kanssa!

  =)